بهبود نرخ تبديل سايت فروشگاهي

در اين قسمت از بررسي عميق ما در به‌روزرساني‌هاي وب‌سايتي كه بايد روي آنها تمركز كنيد، مي‌خواهم در مورد تغييرات ساده‌اي صحبت كنم كه مي‌توانيد در سايت خود ايجاد كنيد تا بازديدكنندگان را تشويق به تبديل به مشتري كنيد. اگر بدون اينكه ابتدا آن‌ها را بخوانيد به اينجا رسيده‌ايد، به شدت توصيه مي‌كنم مقاله‌اي را كه اين مجموعه را آغاز كرد - چك‌ليست‌هاي سطح اجرايي براي بهبود وب‌سايت‌تان، و مقاله‌هاي عميق زير در مورد تنظيم يا ارزيابي مجدد اهداف بازاريابي ديجيتال خود را بررسي كنيد. و ديد وب سايت شما را بهبود مي بخشد.

پس از طراحي سايت فروشگاهي نوبت به سئو سايت و بهينه سازي آن مي رسد. امروز به بهبود نرخ تبديل سايت فروشگاهي مي پردازيم.

 

همانطور كه وبوسفر بيشتر و بيشتر غرق مي شود، متمايز شدن از رقباي متعدد شما و جلب توجه مشتريان شما گريزان تر مي شود. بنابراين، بسيار مهم است كه هميشه به دنبال راه هايي براي بهبود تبديل مشتري در وب سايت خود باشيد تا با ترافيكي كه از قبل داريد، مشتريان بيشتري به دست آوريد.

طبق گفته Crazy Egg، نرخ تبديل وب سايت به طور متوسط ​​حدود 2 درصد است. 
به شدت ضعيف به نظر مي رسد، اينطور نيست؟ اما تغييراتي وجود دارد كه مي
 توانيد در سايت موجود خود ايجاد كنيد تا شانس خود را براي تبديل افزايش دهيد.
 در اين پست، من با جزئيات بيشتري درباره برخي از زمينه‌هاي اصلي كه بايد
 بهينه‌سازي كنيد تا به بازديدكنندگان خود براي برداشتن گام بعدي و تبديل شدن
 به مشتري كمك كنيد، صحبت خواهم كرد.
 
CTA هاي خود را مجدداً بنويسيد
فراخواني براي اقدام
CTA ها را مي توان براي تشويق انواع اقدامات مختلف بسته به هدف خاص شما
براي آن صفحه نوشت. بهترين صفحات تبديل حول يك اقدام خاص برنامه ريزي
 و طراحي مي شوند كه مي خواهيد/انتظار داريد بازديدكننده انجام دهد، بنابراين 
مطمئن شويد كه CTA شما به وضوح با آن هدف مطابقت دارد. فراموش نكنيد كه
 مهم ترين اهداف از ديدگاه بازديدكنندگان شما چيست - نقاط درد، اهداف، سؤالات
 و غيره آنها چيست؟ يكي از توصيه‌هاي عالي اين است كه سعي كنيد عبارات
 CTA خود را از ديدگاه بازديدكننده‌تان، نه از ديد خودتان، منفعت‌محور و نوشته شوند.
 
در زير چند نمونه از اقدامات متداول وجود دارد كه ممكن است بخواهيد بازديدكننده 
خود را به انجام آن در يك صفحه خاص و خارج از خريد صرف تشويق كنيد:
 
در ليست خود مشترك شويد - هدف اين نوع CTA اين نيست كه يك فرد را به
 خريد متعهد كنيد، بلكه آنها را دعوت كنيد تا اخبار، نكات، معاملات يا به‌روزرساني‌هاي
 شركت شما را دريافت كنند.
به صورت رايگان امتحان كنيد – يك پيشنهاد آزمايشي رايگان كه به مشتري بالقوه
 شما اجازه مي‌دهد محصول/خدمت شما را قبل از تصميم به خريد نمايش دهد
، مي‌تواند راهي عالي براي الهام بخشيدن به بازديدكنندگان مردد باشد تا انگشتان
 پاهاي خود را به سمت تبديل كردن فرو ببرند.
بيشتر بياموزيد – وقتي يك مشتري بالقوه جديد براي اولين بار سايت شما را پيدا 
مي كند، احتمالا قبل از اينكه آماده خريد شود، اطلاعات كمي درباره شركت يا
 محصول/خدمت شما مي خواهد. مطمئن شويد كه پيدا كردن آنچه را كه براي 
تبديل شدن به آن نياز دارند را براي آنها آسان كرده ايد.
براي يك رويداد ثبت نام كنيد – اين CTA ها بازديدكنندگان شما را دعوت مي كنند
 تا در رويدادي ثبت نام كنند كه در آن مي توانند با محصول، خدمات يا جامعه شما 
تعامل بيشتري داشته باشند مانند يك وبينار آنلاين، رويداد شبكه، كنفرانس، 
نمايشگاه تجاري و غيره.
عبارتي كه در هر يك از اين نوع CTA استفاده مي كنيد مي تواند تأثير زيادي بر 
ميزان تشويق مشتريان بالقوه شما در برداشتن گام بعدي در سفر مشتري خود
 داشته باشد. در اين پست از WordStream چند پيشنهاد عالي براي نوشتن
 CTAهاي متقاعد كننده وجود دارد كه براي مخاطبان هدف شما برجسته مي 
شود و نمونه هايي از اينكه چگونه برخي از شركت ها بازي CTA را در هم مي 
كوبند وجود دارد.
 
صفحات خريد و ساير فرم ها را ساده كنيد
زندگي مشتريان شما مملو از حواس پرتي است و دستگاه هاي ديجيتال دائماً به
 دنبال توجه آنها هستند. اگر در اين واقعيت عمل كنيد، انتظار اينكه بازديدكنندگان
 سايت شما قبل از تصميم به ماندن يا رفتن، بيش از 6 تا 8 ثانيه به شما توجه 
كنند، غير واقعي است. اگر مي‌خواهيد بازديدكنندگان خود را تشويق كنيد، به‌جاي
 خاموش كردن، فرم ثبت‌نام را پر كنند يا خريد كالايي را كه در سبد خريد خود قرار 
داده‌اند، تكميل كنند، بايد آن را به‌طور معمول ساده كنيد. روي كوتاه نگه داشتن فرم 
هاي آنلاين خود، كم كلام، آسان براي درك و بدون نياز به حداقل نياز تمركز كنيد. هر
چه زمينه ها و موانع كمتري با مشتري بالقوه شما روبرو شود، احتمال تبديل آنها بيشتر است.
يك راه ساده و مهم براي انجام اين كار محدود كردن تعداد انتخاب ها در هر مرحله/
صفحه است، حتي اگر اين به معناي درخواست از كاربران براي انجام يك كليك 
بيشتر باشد. روانشناس مشهور، جورج ميلر، به دليل تحقيقاتش مشهور است 
كه پيشنهاد مي كند افراد فقط مي توانند از حافظه كوتاه مدت خود براي به خاطر 
سپردن 5 تا 9 چيز در يك زمان استفاده كنند. خواه اين محدوده دقيق باشد يا خير
، اين ايده نشان مي دهد كه ارائه ليست هاي بيش از حد طولاني از محصولات 
يا انتخاب ها به بازديدكنندگان خود بيشتر محتمل است تا الهام بخش آنها براي ادامه
 كار. چيزي كه بازارياب‌هاي آنلاين آن را «محتواي عميق» مي‌نامند، كه در آن افراد 
بايد چندين كليك آسان داشته باشند، براي تجربه كاربر بسيار بهتر از كليك‌هاي كمتر 
و دشوارتر است.
 
يكي از امتيازات محدود كردن تعداد انتخاب ها در صفحات محصول/خدمت شما اين
 است كه مي تواند كشف را تشويق كند. چند نكته براي انجام خوب اين كار عبارتند از:
 
همه پيشنهادهاي موجود خود را فوراً نشان ندهيد. ممكن است غير منطقي به 
نظر برسد، اما با برجسته كردن 4 يا 5 دسته يا گونه هايي كه محدوده شما را به 
جاي فهرست كامل هر گزينه نشان مي دهند، بازديدكنندگان خود را تشويق مي 
كنيد تا بيشتر كاوش كنند. سپس مي توانيد پيوندهايي به صفحات فرعي اضافه 
كنيد كه همه تغييرات آن محصول يا خدمات را نشان مي دهد.
توصيه ها را انتخاب كنيد. يك راه عالي براي تشويق بازديدكنندگان به خريد 
بيش از يك محصول يا خدمات اين است كه ساير پيشنهادات مرتبط خود را كه
 به خوبي با هم كار مي كنند در مكاني برجسته در صفحه نشان دهيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.